Politica de retur
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
- ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate
- ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese
Unele produse au o politica de retur specifica, iti recomandam sa citesti conditiile mai jos.
Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de Charge Point S.R.L.:
- Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Asigura-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat produsul sa nu contina nici o data cu caracter personal si sa poata fi adus la software-ul initial.
- Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
- Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
Returul produselor se efectueaza prin preluare de catre curier
Pasul 1: Completezi formularul online de aici
Pasul 2: Selectezi una dintre optiunile de returnare a banilor: ramburs sau voucher pentru o noua comanda.
Pasul 3: Vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi, te rugam sa ambalezi produsul pana la venirea curierului, in aceleasi conditii in care a fost livrat catre tine
Bine de stiut daca alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda:
- Voucherul este transmisibil si se cumuleaza cu alte tipuri de vouchere si carduri cadou;
- Perioada de valabilitate este de 24 de luni;
- Voucherul se aplica pe produsele din oferta Plugpoint.
Seria voucherului este valabila pentru o singura comanda.
Ai achitat integral cu voucher, fara plata unei diferente de bani?
Reactivam voucherul si il poti aplica. Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.
Ai achitat partial cu voucher?
Reactivam voucherul si restituim diferenta. Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.
Bine de stiut daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare:
- Banii vor fi returnati in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit online;
- Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maximum 14 zile calendaristice;
Fiecare produs resigilat, indiferent de categorie, se returneaza conform conditiilor specifice categoriei respective.
Produse de tip comanda speciala (indiferent de categorie) si cardurile cadou nu pot fi returnate.
Cerere de retur anulata
Daca cererea ta de retur a fost anulata, atunci e posibil sa fi avut loc una dintre situatiile:
- Te-ai razgandit si nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reusit sa dea de tine.
Daca stii ca nu s-a intamplat asa, te rugam sa ne trimiti un mesaj prin formularul de contact sau suna-ne la +40 744 518 024